15. 12. 2012.

Rudolph's bakery - Candybar

Prije svega, slika koju dugujem iz prošlog posta, pronašla sam digitalac i uspjela fotografisati zadnji komad, jer je Tiramisu nestao doslovce u jednom danu. :)


E sad...
Ja sam luda za Rudolphovim receptima, tako ih lako i slatko napravi, i uvijek izgledaju primamljivo...

Jučer sam imala pravi mama-kćerka dan, prvo smo otišle u kupovinu, potrošile sav novac na sastojke kolača, i provele dan u kuhinji. 
Odlučile smo praviti njegov Candybar, koji doista izgleda primamljivo!

Ovdje je video kako pravi taj kolač, morate biti ulogovani da biste ga mogli pogledati, a evo i slika, da znate o čemu govorim.




Na toj stranici postoji i recept, koji on ne govori u svojoj emisiji, to znaju oni koji ga prate na 24kitchen, pa sam ja sa holandskog prevodila na engleski, a onda na bosanski jezik. Dakle, poprilično sam se potrudila samo dok sam do recepta došla. 

Međutim, neću vam davati recept, jer je kolač... koji naziv da upotrijebim, nije dobro smišljen!
On je stvoren samo da ostavlja bez daha, da zamišljate kako je dobar, šta li se sve nalazi u njemu, a kada čujete pistacije, bademe, marelice, med, i sve ostalo, još više pljuvačke vam se stvori u ustima, i prosto ne možete dočekati da ga isprobate. To se desilo sa mojim roditeljima, koji nisu dočekali da ga do kraja ukrasim, morali su ga zagristi.
I tad sam se ja razočarala! Ukusom je neodoljiv, i dalje to tvrde, ali prvi dio kolača, koji je faktički musli kora i karamela, je nemoguć za odgristi! Velika šteta, rekla bih da sam u nečemu pogriješila, ali pogledala sam njegov video 3 puta, kopirala ga u svemu, uostalom, mama mi je asistirala, pratila svaki moj korak, tako da sam sigurna da nije do mene.
Prosto recept nije dobro osmišljen!

Možda kada bi umjesto te musli kore išla sasvim obična kora, koja je ukusna i mekana, ovaj kolač bi bio za prste pojesti!
Probat ću jednom takvu kombinaciju, pa ako mi uspije, rado ću podijeliti recept sa vama.

Kolač nije naročito skup, ali nije ni jeftin, i ne pravi se cirka 50 minuta, kako Rudolph pretpostavlja, nego minimum 3 sata, jer se svaki dio mora učvrsnuti u frižideru, a i postoji 5 dijelova, a svakom treba dati bar pola sata...

Evo sada slike, da vidite kako je svaki dio izgledao, jer, kao što mi je jedna blogerka rekla, ako nema slike na blogu, kao da se nije ni desilo. :) Sve je izgledalo savršeno, dok roditelji nisu probali, i zbog mog razočarenja, nisam htjela crnom čokoladom ni praviti linije na kraju, nego sam iskoristila mliječnu čokoladu za to, koja mi je ostala od prethodnog dijela. 

Poslastičarska krema
Famozna musli kora
Predivna karamela koja ide na musli koru
Ovdje sam već shvatila da će biti teško pregristi kolač, jer smo se napatile dok smo izrezale koru

Krema u kojoj je i poslastičarska krema

Nakon dodavanja čokolade, dva komada nedostaju, roditelji nisu mogli dočekati kraj
Završni izgled
Samo za gledanje :)


Baš šteta!

Broj komentara: 5:

  1. Mmm, mljac izgleda, šteta zbog kore. Vjerovatno se karamela previše stisne. :/

    OdgovoriIzbriši
  2. steta je ovo baciti, morat cu nesto izmisliti, pa prepraviti :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmm, ovo predivno izgleda :D Ja obožavam praviti kolače, ali nikada ne mogu ništa po receptu napraviti, ja to sve iz glave :)

    Pratim te :*

    http://red-flair.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. predivno izgleda, ali nije jestivo hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  5. izgleda, kora se moze rijesiti dodavanjem keksa, bude mekse, ali meni se ne svidja okus, kad sam na kraju probala...tako da izgleda dobro i samo to :D

    OdgovoriIzbriši