22. 12. 2012.

Mamine kiflice

Potrebno je:

- 2 pregršća brašna - mamina mjera za brašno, ona sve radi rukama, pa tako i ja; to zapravo dođe nekih 6 šolja brašna,
- 1 žumance (bjelance ćemo iskoristiti kasnije),
- 1 kafena kašika germe,
- 1 supena kašika soli ( ili šećera, ako želite slatke kifle),
- 1 kafena šolja ulja,
- 2 kafene šolje mlijeka ( u taj dio možete dodati jogurt ili mineralnu vodu, izmiješano sa mlijekom ).

Sve to izmiješati rukom, tamo-amo, amo-tamo, dok ne napravite tijesto. Ostavite ga da odstoji na toplom minimalno pola sata, i prekrijte salvetom.

Onda kecelja, oklagija i tijesto pred sebe. ;)




Ja sam odmah čitavo tijesto razvijala, ali ako želite više kiflica, podijelite tijesto na dva dijela, pa sa svakim učinite isto, tkao ćete dobiti 16 kifli, za razliku od mene, koja sam napravila 8 većih kifli.
Sve po željama. ;)





Dakle, ne treba biti veliki krug, otprilike da tijesto zadrži debljinu od pola centa, i onda ga režete kao pizzu, na 8 dijelova. 







Zatim, sa kraja počnite umotavati tijesto, tako da prstima razvlačite svakim potezom, prema vani, i usput ga savijati ka sebi, da se dobije oblik kifle, na ovaj način: 
 






 Poredate ih na pleh prekriven papirom za pečenje, odvojite kifle jednu od druge, jer će još više narasti, pa da se ne zalijepe. ;)




 Onda uzmite bjelance, koje vam je ostalo, posolite ga i izmiješatje četkicom, a onda svaku kiflu premažite. Zatim pospite susasom, ili čime već volite, i sa soli, onoliko koliko želite da vam bude slano. ;)





  Zatim pleh prekrijte celofanom, pa salavetom ili bošćom (kako su ovi nazivi samo čudni za napisati ), da odstoje tako pola sata, što bi moja mama rekla, da nadođu. :)

Rernu zagrijte na 250 stepeni ( zato što moja mama općenito svu hranu sprema na toj temperaturi ), i pecite ih 20 minuta. Dobra ideja jeste da u rernu, na dnu stavite pleh sa vodom, da se stvara para u rerni, zbog čega će kifle ostati mekane.

Kada ih izvadite, opet ih prekrijte, da se smekšaju, i onda ih onako tople jedite sa sirom i pekmezom.
Mi smo ih pojeli za čas. ;)






Prijatno!




Broj komentara: 5:

  1. mene ove kiflice podsjećaju na djetinjstvo :D i obožavam ih!
    definitivni ću probati ovaj recept :)

    http://red-flair.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo moram mami da proslijedim, ona ovih dana eksperimentiše sa receptima za kifle :D

    OdgovoriIzbriši
  3. mmm sad mi se bas jedu :))

    http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Looks so delicious, yummy <3
    http://i-am-dominica.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši